Nieuwe programmering ExtraTV 1

UPC N.V.

Nieuwe programmering ExtraTV 1

Rotterdam, 31 mei 2001

UPC KabelTV & Telecom heeft drie extra TV-kanalen met telkens een wisselend aanbod van tv-zenders. Via deze kanalen kan de klant onder andere kennismaken met zenders die via de digitale televisiedienst UPC Digital (voorheen Mr Zap) verkrijgbaar zijn. Extra TV is te ontvangen in Barendrecht, Binnenmaas, Brielle, Cromstrijen, Dordrecht, 's-Gravendeel, Hardinxveld-Giessendam, Heerjansdam, Hellevoetsluis, Leerdam, Nederlek, Oud-Beijerland, Papendrecht, Ridderkerk, Rotterdam, Rozenburg, Sliedrecht, Spijkenisse, Strijen, Westvoorne, Vlaardingen, Zederik, Zwijndrecht.

In deze gemeenten wijzigt op 28 mei de programmering van Extra TV 1; de tv-zender Club komt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen