Bestuurswijziging bij Getronics

Getronics N.V.

31 mei 2001

BESTUURSWIJZIGING BIJ GETRONICS

Getronics maakt bekend dat zijn President en Chief Executive Officer, de heer Cees G. van Luijk, om persoonlijke redenen besloten heeft met onmiddellijke ingang terug te treden. De Raad van Commissarissen respecteert deze redenen en aanvaardt zijn beslissing.

De Raad van Commissarissen heeft besloten om uit de Raad van Bestuur de heer Peter K. van Voorst te benoemen tot voorzitter. Daarmee bestaat de Raad van Bestuur uit de volgende leden: Peter K. van Voorst, Voorzitter en Chief Operating Officer voor EMEA (Europa, Midden-Oosten & Afrika) Jan L. Docter, Chief Financial Officer
David I. Goulden, Chief Operating Officer voor AMAP (Americas & Asia Pacific).

De Raad van Commissarissen is voornemens de Raad van Bestuur op termijn uit te breiden.

Over Getronics
Met meer dan 30.000 medewerkers in 35 landen, is Getronics een van 's werelds toonaangevende aanbieders van leveranciersonafhankelijke oplossingen en diensten voor de professionele gebruiker op het gebied van Informatie- en CommunicatieTechnologie (ICT). Getronics biedt advies en ontwerpt, bouwt, implementeert en beheert geavanceerde oplossingen en diensten op het gebied van Infrastructure Solutions en E-Business Solutions. Getronics helpt een groot aantal vooraanstaande internationale bedrijven bij de maximalisatie van de waarde van hun technologie- investeringen en het verbeteren van de interactie met hun klanten. Het hoofdkantoor van Getronics is gevestigd in Amsterdam. Daarnaast zijn er regionale hoofdvestigingen in Boston, Singapore en Washington DC. Getronics is genoteerd aan de Amsterdamse Effectenbeurs ('GTN'). Meer informatie over het bedrijf en de dienstverlening van Getronics is te vinden op www.getronics.com

Bijlage: CV's bestuursleden

Voor meer informatie:

Getronics Getronics
Media Relations Investor Relations Tel +31 20 586 1581 Tel +31 20 586 1964 (h.vanzijl@getronics.com) (investor.relations@getronics.com)

Statutaire zetel Amsterdam
Handelsregister 33.173.427 Amsterdam-Haarlem