Wijziging Etalagekanaal in Den Haag, Delft en omstreken

Datum nieuwsfeit: 31-05-2001
Casema

Delft, 16 mei 2001

Wijziging inhoud Etalagekanaal in Den Haag, Delft, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Voorburg, Wassenaar, Ypenburg en Zoetermeer

Met ingang van donderdag 31 mei aanstaande wordt het aanbod op het Casema Etalagekanaal (kanaal 6 ; 182,25 MHz) in Den Haag, Delft, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Voorburg, Wassenaar, Ypenburg en Zoetermeer veranderd. Vanaf deze datum kan iedereen in deze gemeentes kennismaken met de zender Discovery Civilisation. De muziekzender Performance verdwijnt hiermee van het Etalagekanaal.

Discovery Civilisation is een zender waarbij het verleden en heden van de mens uitvoerig in beeld wordt gebracht. Het bevindt zich in het middelpunt van het menselijk leven op aarde en men kan zien hoe dit zich door de eeuwen heen heeft ontwikkeld.

Het Etalagekanaal is, naast het Casema Service Kanaal (met de kleine beeldjes), één van de twee eigen Casema-kanalen. Op het Etalagekanaal is voor een bepaalde periode een nog onbekende tv-zender te zien. Op deze manier kunnen Casema-abonnees kennismaken met het grote aanbod van tv-zenders die ter beschikking worden gesteld via Casema Digitale Televisie. De invulling van het Etalagekanaal wordt bepaald door Casema.

De zender Performance met 24 uur per dag klassieke muziek, dans, opera, toneel, jazz en cultuur is inmiddels in het tv-aanbod van Casema Digitale Televisie opgenomen. Indien gewenst kunnen liefhebbers van Performance deze zender blijven ontvangen door middel van een digitale ontvanger van Casema Digitale Televisie. Voor meer informatie over de digitale ontvanger en Casema Digitale Televisie kan gratis contact worden opgenomen met de afdeling klantenservice, telefoonnummer 0800-8875292 of kijk op www.casema.nl.