Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Campagne 'Beleef 't mee in Rotterdam' goed van start

Datum nieuwsfeit: 31-05-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

ROTTERDAM MARKETING

Campagne 'Beleef 't mee in Rotterdam' goed van start

Binnen een week 1000 uitnodigingspakketten aangevraagd

CAMPAGNE 'BELEEF 'T MEE IN ROTTERDAM' GOED VAN START

Rotterdam, 31 mei 2001
In Rotterdam is héél wat te beleven. Dat is het motto van een nieuwe publiekscampagne die er voor moet zorgen dat méér mensen Rotterdam bezoeken. Bijzonder aan de campagne is dat er een beroep wordt gedaan op het chauvinisme van de Rotterdammers: die worden door middel van een uitnodigingspakket namelijk geprikkeld om familie en vrienden uit te nodigen voor een bezoek aan hun stad. Die ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie