Voor- en nadelen van online shoppen

Datum nieuwsfeit: 31-05-2001

Voor- en nadelen van online shoppen (VS)

Information Recources Inc. (IRI) heeft (i.s.m. Harris Interactive en PERT Survey Research) tussen november 2000 en februari 2001 consumentenonderzoek verricht naar het wel en wee van online supermarkten. Van de Amerikaanse consumenten met een internetverbinding heeft 23% wel eens online supermarktartikelen gekocht (Consumer Packaged Goods, in dit onderzoek gedefinieerd als producten uit de volgend categorieën; gezondheidsproducten, schoonheidsproducten, voedsel en dranken, vers voedsel, diepgevroren voedsel, huishoudelijke artikelen, baby-artikelen en dierenvoer) en 99% van deze kopers is van plan in de toekomst minimaal evenveel of meer te kopen via het internet.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen