Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe verkeersveiligheidscampagne voor motorrijders

Datum nieuwsfeit: 31-05-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Verbond van verzekeraars

Nieuwe verkeersveiligheidscampagne voor motorrijders

Begin juni start een campagne voor motorrijders onder de naam Good to see you. In de campagne worden motorrijders ingelicht over de mogelijkheden om hun zichtbaarheid in het verkeer te vergroten. De campagne is een initiatief van het motorplatform, waarin branche-, consumenten- en overheidsorganisaties, waaronder het Verbond, zijn betrokken.

In het verkeer vallen jaarlijks vele slachtoffers onder motorrijders. Tussen 1995 en 2000 kwamen jaarlijks 80 motorrijders bij verkeersongevallen om het leven en er raakten ongeveer 1.200 ernstig verwond. Bij veel ongelukken bleken de betrokken motorrijders niet opgemerkt te zijn geweest. Er ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie