Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Online kledingverkoop onderzocht op haalbaarheid

Datum nieuwsfeit: 05-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Online kledingverkoop krijgt sterke stimulans door inzetten van de juiste tools

De Nederlandse consumenten beginnen steeds meer overtuigd te raken van de toegevoegde waarde die internet kan bieden bij zowel het oriëntatie- als het aankoopproces van kleding. Zo blijkt uit een onderzoek van DotWise naar de waardering van specifieke tools toegepast in kledingsites die het online winkelen moeten stimuleren. Voor dit onderzoek hebben leden uit het gebruikerspanel de sites van drie succesvolle Amerikaanse kledingzaken - The Gap, Eddie Bauer en Ralph Lauren - voorgelegd gekregen, alsmede van de Nederlandse winkelketen We. En de belangrijkste conclusie die hieruit getrokken kan ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie