Milieubeleid NMP4 zal MKB zwaar treffen

MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

01-06-3901
MKB-Nederland: milieubeleid NMP4 zal mkb zwaar treffen MKB-Nederland verwacht dat de plannen van minister Pronk, gepresenteerd in het Nationaal Milieubeleidsplan het midden- en kleinbedrijf zwaar zullen treffen. Door de zeer sombere toonzetting, de tijdshorizon van 30 jaar, de breed gekozen aanpak en het feit dat draagvlak voor de beleidsvoornemens ontbreekt, verwacht MKB-Nederland dat het NMP4 zal resulteren in vervreemding van het milieubeleid. Het is triest dit te moeten constateren, omdat het nu juist de bedoeling was met het NMP4 het milieu weer hoog op de agenda te plaatsen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen