Belgische menners aan de leiding in Åstorp

Belgische menners aan de leiding in Åstorp

02/06/2001

Åstorp, 2 juni 2001
Oud-wereldkampioen Felix Brasseur won vanmiddag met zijn Lippizanervierspan de dressuur tijdens de internationale menwedstrijd van Åstorp, Zweden.Zijn landgenoot Henk van der Wiel behaalde eerste plaats in de rubriek tweespannen, eveneens met een Lippizanerspan. Regerend wereldkampioen Tomas Eriksson (Zweden) eindigde met een score van 38,24 punten op de tweede plaats, gevolgd door Michael Freund (Duitsland)(116,32) en Werner Ulrich (Zwitserland,46,56). Best presterende Nederlander was Mark Weusthof, hij behaalde de 7 plaats met een puntentotaal van 58,24.
Enige Nederlandse deelnemer in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen