Bekende Nederlanders op internet bij Glamago.com

Datum nieuwsfeit: 04-06-2001

Bekende Nederlanders exclusief op het internet bij GLAMAGO.COM

- 4 juni 2001 -

Originele, officiële en actuele content van, over en door bekende Nederlanders is vanaf donderdag 14 juni a.s. te vinden bij GLAMAGO.COM

GLAMAGO.COM - een initiatief van Johnny de Mol, Guusje Nederhorst, Douwe Dirks en Koen Visser - is een op bekende Nederlanders georiënteerde internet-portal voor de ontwikkeling van breedband content. Aan de hand van de officiële websites van tal van bekende artiesten en met innovatieve, aan VIP s gerelateerde internet media-activiteiten biedt GLAMAGO.COM bezoekers, fans, sponsors en adverteerders uitgebreide mogelijkheden.

De hoge ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen