Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 04-06-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Mastricht 4-06-2001 Persberichten district Heerlen (H.P. 16.02 uur) Maandag 4 juni 2001

Heerlen, winkelinbraken:
Zondagmorgen 3 juni 2001 heeft in een modewinkel gevestigd aan de Promenade in Heerlen een inbraak plaatsgevonden. De inbreker vernielde de ruit (1.60-2.20) door een betonblok door het glas te gooien. Door de ontstane opening kon de inbreker in de bedrijfsruimte komen. Ontvreemd werden twee stapels broeken en het wisselgeld van enkele tientjes uit de kassa. Hoe groot de schade voor het bedrijf is moet nog bij een inventarisatie vastgesteld worden.

Zondagmiddag omstreeks 15.00 uur heeft een inbraak ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen