Www.snelvertaler.nl ook bereikbaar voor de Belgische markt

Datum nieuwsfeit: 05-06-2001
Sinds vandaag is www.snelvertaler.nl ook bereikbaar voor de Belgische markt op www.snelvertaler.be.

Het online vertaalbureau Snelvertaler.nl dat sinds juli vorig jaar actief is op de Nederlandse markt gaat ook de Belgische markt bedienen. Dit is een logisch vervolg omdat het internetbedrijf na 3 maanden reeds winst maakte en de dienst ook door Belgische klanten wordt gebruikt.

Bijzonder aan het online vertaalbureau is de gebruikte methodiek: de bezoeker kan door een wizard te doorlopen (analoog aan installatie-wizards) een tekst aanleveren en aanvinken in welke talen vertaald moet worden. Na drukken op de knop 'verzend vertaalopdracht', ontvangt de bezoeker binnen enkele uren een offerte of vertaling.

Hierbij hoeven in tegenstelling tot traditionele bureau's geen inhoudelijke vragen over de tekst beantwoord te worden. Snelvertaler.nl zoekt de juiste vertaalster bij de aard van de tekst.

Door de online-presence kan zeer prijsconcurrerend gewerkt worden.

Voor meer informatie:

Snelvertaler.nl