Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Kana introduceert web-gebaseerde Java*/EJB Serviceoplossing

Datum nieuwsfeit: 05-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Kana introduceert eerste web-gebaseerde Java*/EJB Serviceoplossing voor contactcenters

De meest schaalbare oplossing van eRM toepassingen stelt bedrijven in staat om via verschillende communicatiekanalen snelle en efficiënte service te leveren

Breda, 5 juni 2001 - Kana Communications, Inc. (NASDAQ: KANA), toonaangevend leverancier van enterprise relationship management (eRM) oplossingen, heeft Kana Service 7* EJB (Enterprise Java Beans) gelanceerd. Dit is het eerste op web-architectuur gebaseerde customer service systeem dat verschillende communicatiekanalen, waaronder telefoon, e-mail en internet, samenbrengt in een compleet eCRM-systeem. Tevens heeft Kana aanzienlijke verbeteringen doorgevoerd in haar customer service product voor een Microsoft-omgeving, Kana Service 7 COM. ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie