J. D. Edwards prijst Augeo s PSA-oplossing voor OneWorld

Datum nieuwsfeit: 06-06-2001
7c7ec5.jpg

J. D. Edwards certificeert Augeo s PSA-oplossing voor OneWorld

Intelligent Planner automatiseert en optimaliseert projectlevenscyclus voor klanten van J.D. Edwards

Nijkerk, 6 Juni 2001 J.D. Edwards, leverancier van flexibele toepassingen voor samenwerking in de Internet economie, maakt bekend dat het product Intelligent Planner van de Nederlandse Product Alliance partner Augeo Software voldoet aan de certificeringeisen voor integratie met J.D. Edwards OneWorld Xe. Augeo Integration System (AIS), de interface tussen Intelligent Planner en OneWorld, is ontwikkeld door Palazzo Inc., een service partner van J.D. Edwards.

Augeo is een belangrijke partner voor onze Professional Services Automation (PSA)-sector ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen