Consumentenbond trekt Web Trader-logo Yamakawa in

Consumentenbond

Consumentenbond trekt logo Yamakawa in
6 juni 2001

Internetwinkel Yamakawa mag geen Web Trader-logo meer voeren. Het bedrijf hanteert in de praktijk een te lange reparatieduur en de klachtenafhandeling is beneden de maat.

Over de webwinkel, die dvd-spelers verkoopt en repareert, kwamen al enige tijd veel klachten binnen bij de Consumentenbond. Na herhaalde verzoeken van de Consumentenbond om de service op peil te brengen, bleek Yamakawa niet in staat daaraan te voldoen. Omdat het bedrijf zich daarmee niet houdt aan de voorwaarden van de Web Trader-code, heeft de Bond besloten het logo in te trekken.

De mensen die hun klacht bij de Consumentenbond hebben ingediend, krijgen binnenkort bericht over wat er gebeurt met dvd-spelers die zij hebben opgestuurd voor reparatie.