Klink en Van Rij (CDA): Paarse rups kan geen vlinder worden

Datum nieuwsfeit: 06-06-2001
Bron: CDA

Klink en Van Rij: Paarse rups kan geen vlinder worden

WI-directeur Ab klink en partijvoorzitter Marnix van Rij stellen dat "Nederland op een kruispunt naar de toekomst staat". Zij pleiten voor een nieuwe macro-economische norm, aangepast aan de tijden dat er een begrotingsoverschot is, een inhaalslag in de publieke sector, in termen van geld maar vooral organisatie en een flankerend arbeidsmarktbeleid, gericht op het bestrijden van schaarste. "...Als regeren vooruitzien is en voor de troepen uitlopen, dan is het CDA klaar om te regeren". Dit schrijven zij in het deze week verschenen meinummer van Christen-Democratische Verkenningen.

Van Rij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen