Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Live Call Center tijdens CRM 2001 in Ahoy' Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 06-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Live Call Center tijdens CRM 2001

Amersfoort, 10 mei 2001 - - Tijdens de beurs CRM 2001 - op 6 en 7 juni in Ahoy Rotterdam - zal organisator F&G Publishing aanwezig zijn met haar Live Call Center. Op de 100 m² grote stand tonen agents en klanten de praktijk van call centers in een echt werkende call center-omgeving. Om dit initiatief mogelijk te maken is een aantal deskundige partijen samengebracht met als doel te laten zien wat het runnen van een call center in praktijk betekent.

Beursbezoekers die (nog) niet zo bekend zijn met call centers weten na een bezoek aan het Live Call Center waar het begrip voor staat. Bovendien wordt er uitgebreid aandacht besteed aan toegepaste CRM. Nieuwe technologieën zullen een centrale positie in deze stand innemen. Ook zal er veel aandacht zijn voor de toepassing van internet en e-mail binnen een call center. Bezoekers worden door het Live Call Center geholpen om het beursaanbod op CRM 2001 in een juist kader te plaatsen. Het call center zal op beide beursdagen van 10.00 tot 17.00 uur operationeel zijn.

Voor meer informatie over het Live Call Center kunt u contact opnemen met Maricken Hengeveld van F&G Publishing. Tel.: 033 - 4224 086 of e-mail: (maricken@fngpubli.com).

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom uitgevers en geeft boeken, vaktijdschriften en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en customer relationship management) en ICT management (document- en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels zijn Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant, KM vakblad over kennismanagement en VIP vakblad voor documentmanagement. Enkele bekende evenementen zijn Nationaal Call Center Congres, Call Center Café, CustomerBase Jaarcongres en de VIP Businessclub. Tenslotte heeft F&G Publishing naast een eigen website, www.fngpubli.com, internetplatforms voor de genoemde vakgebieden: www.callcenterplaza.com, www.business-consultant.nl en www.viponline.nl en www.CRMexpert.nl wordt tijdens de beurs gelanceerd. Voor redactionele informatie: PB0601 Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com) of web: www.influx-pr.com.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie