Nieuwe RSA SecurID Software voor handhelds met Palm OS

Datum nieuwsfeit: 06-06-2001

persbericht

RSA Security biedt met RSA SecurID softwaretoegangsbeveiliging voor handhelds met Palm besturingssysteem

Nieuwe RSA SecurID Software voor handhelds met Palm OS komt tegemoet aan de groeiende vraag naar authenticatie op basis van twee factoren in mobiele en draadloze omgevingen

Utrecht, 6 juni 2001 RSA Security brengt een versie van zijn RSA SecurID software op de markt voor toegangsbeveiliging van mobiele apparaten met Palm OS. Hiermee komt het bedrijf tegemoet aan de behoefte van een sterk groeiende groep mobiele werknemers. Met de nieuwe versie van de RSA SecurID software kunnen zij elk Palm Powered apparaat gebruiken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen