Mercury Interactive nieuw lid van Unisys ASP2000-groep

Datum nieuwsfeit: 07-06-2001
Mercury Interactive nieuw lid van de door Unisys geleide ASP2000-groep Nieuwe testservice voor korte time-to-market van e-business-diensten

Amsterdam, 7 juni 2001 - Mercury Interactive Corp. (Nasdaq: MERQ), aanbieder van test- en prestatiebeheeroplossingen, is toegetreden tot de ASP2000-groep, waarvan Unisys, Microsoft, EMC, Cisco en StorageTek al deel uitmaken. ASP2000-klanten kunnen nu met een testservice op het gebied van schaalbaarheid optimaal profiteren van de expertise van Mercury Interactive. De nieuwe Application Performance Scalability Assessment-service (APSA) is in samenwerking met Unisys ontwikkeld.

Met APSA kunnen Application Service Providers (ASP's) in een vroeg stadium de schaalbaarheid van hun grote bedrijfskritische applicaties bepalen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen