Partnerovereenkomst Whizzdom B.V. en Triam Kennismanagement

Datum nieuwsfeit: 07-06-2001
Whizzdom B.V. en Triam Kennismanagement sluiten partnerovereenkomst

Hilversum, 7 juni 2001 - Whizzdom, een leidinggevende web-based solutions provider, heeft onlangs een partnercontract afgesloten met Triam Kennismanagement een adviesbureau op het gebied van Human Development, Business Development en
E-Knowledge Solutions.Triam zal Whizzdom als preferred platform presenteren voor het opzetten en implementeren van diverse tele-leeromgevingen geheel geschoeid op de leest van Triam. Whizzdom zal binnen dit partnercontract de technologie verzorgen en Triam de didactisch verantwoorde interactieve content.

"Het Learning Management Systeem (LMS) van Whizzdom biedt een toegevoegde waarde en faciliteert onze reeds bestaande producten en diensten", aldus Wim Polderman, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen