Theo Verhoeff nieuwe directeur Cinevideogroep

Datum nieuwsfeit: 07-06-2001
Hilversum, 7 juni 2001

Theo Verhoeff nieuwe directeur Cinevideogroep

Theo Verhoeff wordt per 1 juli a.s. benoemd als statutair directeur van de Cinevideogroep, een dochteronderneming van NOB. Hij volgt Eddy Muis op, die sinds december 1999 directeur was op interimbasis.

Theo Verhoeff (51) was sinds eind oktober vorig jaar verantwoordelijk voor de reorganisatie van de ééncamera-activiteiten van NOB. Dit leidde tot de totstandkoming van CamCompany B.V., waarvan hij directeur blijft.

Verhoeff studeerde bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Na zijn studie werkte hij voor Shell in de verkoop en marketing en was hij public affairs-manager van de Nederlandse Aardoliemaatschappij (NAM). Daarna was hij als algemeen directeur verantwoordelijk voor de opbouw van de activiteiten in Europa van Wedco Technology, Inc. en later van ICO, Inc. (petrochemical processing services) en was hij lid van de Board of Directors van Wedco in de Verenigde Staten.

Noot voor redacties