Fineos verhuist haar Benelux-kantoor naar Utrecht

Datum nieuwsfeit: 08-06-2001

NIEUWE HUISVESTING FINEOS

Utrecht, 8 juni 2001 -- FINEOS, een toonaangevende leverancier van ondernemings-oplossingen voor de bank- en verzekeringswereld, heeft per 1 juni een nieuw kantoor betrokken aan de Europalaan 256 in Utrecht. Op dit moment zijn er vijf mensen werkzaam in de Benelux-vestiging. De planning is om eind 2001 tien mensen in dienst te hebben.

FINEOS heeft onlangs een miljoenencontract gesloten met de ABN AMRO bank. Andere Nederlandse klanten zijn SNS Reaal en Royal Nederland.

Nieuwe adresgegevens:
FINEOS Corporation Benelux
Europalaan 256
3526 KS Utrecht
t. (030) 285 50 10
f. (030) 285 50 20

FINEOS
FINEOS (voorheen Managed Solutions Corporation, MSC) ontwikkelt en levert ondernemingsoplossingen voor banken en verzekeringsmaatschappijen. De oplossingen omvatten CRM (Customer Relationship Management), contractadministratie en systemen voor product management.

De FINEOS-producten bevatten een reeks internet-portalen die een sterk klantgerichte visie bieden op alle dienstverlenende processen binnen de gehele onderneming. De oplossingen integreren alle mogelijke plaatsen van contact tussen klanten, tussenpersonen en de organisatie, via hoofdkantoor, bijkantoren, callcenters, internet of GSM. Door deze geïntegreerde distributiekanalen te combineren met een 'workflow engine' die bedrijfsprocessen automatiseert, worden verbeteringen gerealiseerd binnen verkoop, marketing en klantenservice, versnellen ze het product-ontwikkelingsproces en verbeteren ze de onderhoudbaarheid van producten.
FINEOS heeft 250 medewerkers in dienst in vestigingen te Ierland (Dublin), Nederland, Scandinavië en de Verenigde Staten. Klanten zijn onder meer de Britannia Group, Northern Rock, Derbyshire Building Society, Legal & General (UK), Canada Life (UK & Ierland), SNS Reaal, Royal Nederland Leven, ABN AMRO Bank (Nederland) en Friends First (Ierland). Meer informatie is te vinden op www.fineos.com

Perscontacten:

FINEOS Benelux