Politiebericht Limburg-Zuid, Maastricht: verkeerscontrole

Datum nieuwsfeit: 08-06-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 8-06-2001 Persberichten district Maastricht (H.P. 12.45 uur) Vrijdag 8 juni 2001

Maastricht, verkeerscontrole:
Donderdag 7 juni 2001 heeft op de Scharnerweg te Maastricht een verkeerscontrole plaatsgevonden. Er werden 184 voertuigen en hun bestuurders werden aan een uitgebreide controle onderworpen. 111 processen-verbaal was het resultaat.
Tussen 14.00 en 23.00 uur surveilleerden motorrijders in de omgeving van de Scharnerweg waarbij zij voertuigen uit het verkeer selecteerden en deze naar de controleplaats overbrachten. Daar waren medewerkers van verschillende afdelingen de politie aanwezig om de overgebrachte voertuigen aan een uitgebreide controle te onderwerpen. Zo maakten medewerkers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen