Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Wereld Natuur Fonds campagne Kijken, Kijken, niet Kopen

Datum nieuwsfeit: 09-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht 8 juni 2001
Wereld Natuur Fonds start campagne Kijken, kijken, niet kopen

Internet belangrijk informatiekanaal richting reizigers

Op 9 juni start het Wereld Natuur Fonds de campagne Kijken, kijken, niet kopen. Plant en dier te mooi voor een souvenir. Met deze campagne roept het Wereld Natuur Fonds reizigers op geen souvenirs meer te kopen die gemaakt zijn van bedreigde dier- en plantensoorten. Actie is hard nodig. Dat blijkt uit een onderzoek van Interview*NSS in opdracht van het Wereld Natuur Fonds en het aantal inbeslagnames door de douane op Schiphol. Het onderzoek laat zien dat de Nederlandse ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie