Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Banketbranche begint promotiecampagne

Datum nieuwsfeit: 10-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Hoofd Bedrijfschap Ambachten

Volg je neus naar de warme bakker

Vanaf begin juni is bovenstaande slogan terug te vinden in advertenties in een aantal publiekstijdschriften en op 600 bussen. Het is de nieuwe collectieve promotiecampagne voor de zelfstandige brood- en banketbranche. Ook zijn er posters voor de winkels en stickers voor op de auto. Op 3 oktober vindt - evenals vorig jaar - de Dag van de warme Bakker plaats. De winkeliers ontvangen daarvoor te zijner tijd ondersteunend promotiemateriaal.

De promotiecampagne is een initiatief van de Commissie Detailhandel Brood & Banket, welke op 1 januari jl. is ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie