SilverStream Software introduceert Extend(tm) Workbench

Datum nieuwsfeit: 11-06-2001

SilverStream Software Introduceert SilverStream Extend(tm) Workbench

Uitgebreide WebServices-omgeving vereenvoudigt het bouwen van J2EE- en op services gebaseerde applicaties

Hoofddorp, 11 Juni 2001 - Tijdens JavaOne van 4 juni jl., heeft SilverStream Software, Inc. (Nasdaq:SSSW) de bètaversie onthuld van SilverStream eXtend Workbench, het eerste product van de nieuwe SilverStream eXtend producten familie. De SilverStream eXtend Workbench is te downloaden van http://www.silverstream.com/workbench. Deze bevat de tools en hulpprogramma's om het bouwen, assembleren, gebruiken en uitrollen van op webservices georiënteerde applicaties te vereenvoudigen en te versnellen.

SilverStream maakt bedrijfssystemen beschikbaar voor het net Volgens recente analistenrapporten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen