Euronext Amsterdam: lunchflits

Datum nieuwsfeit: 11-06-2001
Euronext Amsterdam

11 Jun 2001 Lunchflits

De Amsterdamse indices zijn de week weinig enthousiast begonnen. Rond half één noteren zowel de AEX-index als de Amsterdam Midkap-index een verlies van bijna een half procent. Oorzaken zijn te vinden in het onverdeeld lagere slot van Wall Street, slecht nieuws uit Japan en winstwaarschuwingen in de technologiesector. In de technologie zijn de grootste dalers te vinden. KPN daalt verder. Het bedrijf ontkent zijn belang in het Duitse E-plus te willen verkopen. KLM is de enige stijger van formaat. Het bedrijf voert weer gesprekken met British Airways over een mogelijke samenwerking.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen