Candle versterkt Command Center voor MQSeries

Datum nieuwsfeit: 11-06-2001

Candle versterkt CandleNet Command Center voor MQSeries met CandleMonitor Support

Deelname in IBM Business Partner Initiative om ontwikkeling van Plug-Ins voor MQSeries Integrator mogelijk te maken
NIEUWEGEIN/LOS ANGELES, 11 juni 2001 - Candle Corporation, een onafhankelijk softwarebedrijf op het gebied van snelle en flexibele eBusiness oplossingen, introduceert de CandleMonitor message processing plug-in node. Het nieuwe product maakt deel uit van het CandleNet Command Center(tm) (CCC(tm)) voor MQSeries* Integrator versie 2, IBM's berichtentechnologie voor applicatie-integratie. Naast deze nieuwe oplossing, zal Candle ook participeren in IBM's MQSeries Integrator Business Partner Initiative voor Plug-Ins.

"Candle's blijvende ondersteuning voor de MQSeries ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen