Eerste HP Bluetooth-oplossing voor printers

Datum nieuwsfeit: 11-06-2001
Eerste HP Bluetooth-oplossing voor printers

HP Deskjet 350, gecombineerd met H-Soft bluePrinterbluetooth, resulteert in een oplossing voor radiotransmissie tussen mobiele printers en notebooks

Amstelveen, 11 juni 2001 - Hewlett-Packard presenteert de eerste HP Bluetooth-oplossing voor printers. Deze bestaat uit twee componenten: een mobiele HP Deskjet 350 printer en bluePrinterbluetooth van H-Soft EDV GmbH, voor draadloze radiotransmissie met notebooks. Met deze oplossing is elke HP Deskjet 350 geschikt te maken voor Bluetooth. Vanaf 1 juni 2001 is deze Bluetooth-oplossing volop verkrijgbaar.

De HP Deskjet 350 Bluetooth Solution en de H-Soft bluePrinter maken werken buiten het kantoor nog ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen