Overeenkomst Petroplus en Reliant op gebied energieverbruik

Datum nieuwsfeit: 11-06-2001
Bron: Petroplus International N.V.
Petroplus International N.V.

Rotterdam, 11 juni 2001

Petroplus en Reliant tekenen principe-overeenkomst op het gebied van efficiënt energieverbruik

Petroplus International N.V. ("Petroplus"), een van Europa's toonaangevende onafhankelijke midstream oliemaatschappijen en Reliant Energy Europe ("Reliant"), een vooraanstaande, asset backed trading- en groothandelsorganisatie van energieservices, hebben vandaag bekendgemaakt een overeenkomst te hebben gesloten voor onderzoek naar en implementatie van mogelijkheden tot kostenbesparingen in het energiebeheer van Petroplus. In de overeenkomst is vastgelegd dat Reliant onderzoek zal gaan uitvoeren in vier Europese vestigingen van Petroplus; twee in Groot-Brittannië, één in Zwitserland en één in de Benelux.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen