Ondertekening convenant bodemsanering Bedrijfsterreinen

Datum nieuwsfeit: 11-06-2001
Hierbij ontvangt u één of meerdere berichten voor de categorie Wonen. UITNODIGING VOOR DE PERS (8-6-2001)
Overheid en bedrijfsleven ondertekenen convenant bodemsanering Bedrijfsterreinen
Op maandag 11 juni ondertekenen minister Pronk (VROM) en minister Jorritsma (EZ) samen met de voorzitter van het IPO, de heer Van Kemenade, de voorzitter van de Vereniging VNO-NCW, de heer Schraven en de voorzitter van MKB-Nederland, de heer De Boer, een convenant over een bedrijvenregeling voor bodemsaneringskosten van bedrijfsterreinen.

Het convenant is al een eerder tijdstip ondertekend door de voorzitter van de directieraad van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, prof.dr. Th.J. van den Berg. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen