Nederland~ICT van start

Datum nieuwsfeit: 13-06-2001
Nederland~ICT van start!

Woerden, 13 juni 2001

Vandaag is Nederland~ICT van start gegaan. Nederland~ICT heeft als belangrijkste taak het stimuleren van de rol van ICT in de Nederlandse economie en samenleving.

Nederland~ICT is een federatief samenwerkingsverband van vijf verenigingen: FENIT, ICT Telecom, VIFKANTEC (voorheen ICT Kantoortechnologie), ICT Milieu en Werkgeversvereniging ICT. Met een omzet van ruim 60 miljard gulden (27,2 mld ¤) en ruim 225.000 werknemers kan Nederland~ICT zich met recht de spreekbuis van de Nederlandse ICT-sector noemen.

Drie van de oprichters van Nederland~ICT zijn de brancheverenigingen FENIT (informatietechnologie), VIFKANTEC (kantoortechnologie) en ICT Telecom ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen