Wessanen acquireert de merken Tartex, Dr Ritter en Allos

Bron: Wessanen NV
Wessanen NV

Amstelveen, 13 juni 2001

Versterking positie op Duitse markt voor gezondheidsvoeding met acquisitie van de merken Tartex, Dr Ritter en Allos

De Concerndirectie van Wessanen deelt mee dat een contract is getekend met betrekking tot de acquisitie van Corposan Holding GmbH, Baden-Baden, Duitsland.

Corposan heeft een leidende positie in Duitsland met een aantal bekende merken in het speciaalzakenkanaal. Tartex, een merk voor vegetarische producten, is al bijna zestig jaar op de Duitse markt verkrijgbaar. Paté's en spreads vertegenwoordigen 70% van de omzet van Tartex en zijn alleen verkrijgbaar in reformwinkels. Het merk Dr Ritter ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen