Verkeerscontroles in Driebergen-Rijssenburg/Odijk

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 13-06-2001

Politiebericht Utrecht: district Binnensticht, 09.40 uur
Verkeerscontroles

DRIEBERGEN-RIJSSENBURG/ODIJK Op dinsdag 12 juni werden door de politie in de middag verkeerscontroles gehouden. Op de Hoofdstraat in Driebergen-Rijssenburg werd gecontroleerd van twee tot drie uur. Bij deze controle werd 9 maal proces-verbaal opgemaakt voor het niet dragen van de autogordel en 2 maal voor het overschrijden van de maximum snelheid. Een van deze bestuurders reed 68 km/h op de Hoofdstraat.

In Odijk werd gecontroleerd op de Singel van half vier tot half vijf. Bij deze controle werden 15 bestuurders geverbaliseerd voor het overschrijden van de maximum snelheid. De hoogste snelheid was 94 km/h. De bestuurder werd ter plaatse direct bekeurd. Tevens werd 2 maal een bekeuring opgemaakt voor het niet hebben van een losbreekreminrichting op een aanhangwagen.