Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 13-06-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 13-06-2001 Persberichten district Maastricht (H.P. 13.25) Woensdag 13 juni 2001

Meerssen, snelheidscontrole:

Op dinsdag 12 juni 2001 heeft op Tussen de Bruggen in de gemeente Meerssen een snelheidscontroles plaatsgevonden. Tussen 09.40 en 11.10 uur controleerde de radarauto de snelheid van 456 langsrijdende motorvoertuigen. 72 bestuurders bleken harder te rijden dan de toegestane snelheid van 50 km per uur. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 87 km per uur.
Tijdens de controle werden er tevens vier bestuurders bekeurd die geen autogordel droegen. Een bromfietser werd bekeurd omdat hij de verplichte helm niet droeg. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen