Fortis verkoopt haar Australische schadeverzekeraar aan CGNU

Bron: Fortis Bank
Fortis Bank

Fortis verkoopt haar Australische schadeverzekeraar aan CGNU

Fortis heeft vandaag aangekondigd dat ze, in lijn met haar strategie, Fortis Australia Ltd. verkoopt aan de Britse verzekeraar CGNU.

De Raden van Bestuur van beide ondernemingen hebben een definitieve verkoopovereen-komst gesloten. Fortis verkoopt haar Australische schadebedrijf voor ongeveer A$ 330 miljoen of EUR 205 miljoen in contanten. De partijen verwachten dat de transactie voor het einde van het derde kwartaal van 2001 zal worden afgerond, behoudens de gebruikelijke contractvoorwaarden.

Anton van Rossum, Chief Executive Officer van Fortis: "Deze transactie is in lijn met de strategie van Fortis om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen