Symposium 'Integratie homeopathie in de gezondheidszorg'

Datum nieuwsfeit: 14-06-2001
Secretariaat Artsenvereniging voor homeopathie VHAN.

POLITIEK SYMPOSIUM: INTEGRATIE HOMEOPATHIE IN DE GEZONDHEIDSZORG

DEN HAAG Nederlanders staan zeer positief tegenover de homeopathie en willen integratie binnen de gezondheidszorg. Hoe kan deze tot stand worden gebracht? Dit is de centrale vraag tijdens een symposium dat op 14 juni aanstaande plaatsvindt in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag. Tijdens deze bijeenkomst worden de resultaten bekend gemaakt van een recente opiniepeiling van onderzoeksbureau Interview over dit onderwerp. De onderzoeksgegevens zullen daarna door mevrouw StraijerSlager, voorzitter van de consumenten/patiëntenorganisatie (KVHN), worden aangeboden aan de aanwezige Tweede Kamerleden.

Het merendeel van de Nederlanders ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen