Verslag 2e Nationaal Electronic Procurement Seminar & Expo

Datum nieuwsfeit: 14-06-2001

Geslaagd 2e Nationaal Electronic Procurement Seminar & Expo

Op 6 juni jongstleden waren de Doelen te Rotterdam het decor voor het 2e Nationaal Electronic Procurement Seminar & Expo, dat georganiseerd werd door ECP.NL. Het thema van het seminar was: 'Learning by doing'. Tijdens het seminar werden de resultaten bekend gemaakt van de werkgroepen Inhuur Uitzendkrachten en Technische Materialen, die dit jaar binnen het platform EP-NL (Electronic Procurement Nederland) aan de slag zijn gegaan.

Een aantal bedrijven (zoals bijvoorbeeld de SwissAir Group en de ABN AMRO) lieten de zaal een blik werpen in hun eigen e-procurement keuken.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen