Politie Limburg-Zuid, Maastricht: schietincident opgelost

Datum nieuwsfeit: 14-06-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 14-06-2001 Persberichten district Maastricht (H.P. 15.40) Donderdag, 14 juni 2001

Maastricht, schietincident Statensingel opgelost: De politie in het district Maastricht heeft de voorbije dagen vier mannen en een vrouw aangehouden vanwege hun betrokkenheid bij een schietincident dat plaatsvond op 4 juni 2001 op de Statensingel te Maastricht.
Maandagmiddag 4 juni 2001 vond op de kruising Statensingel / Frontensingel / Cabergerweg te Maastricht een schietincident plaats waarbij de bestuurder van een bromfiets meerdere keren geschoten heeft op de inzittenden van een rode personenauto. Geen van de betrokken partijen meldden zich na de schietpartij bij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen