Nationale Distributiedag thema 'Bundelen baat' in Nijkerk

Datum nieuwsfeit: 14-06-2001

EVO, VLM EN NDL

Bundelen van stromen biedt kansen voor logistiek en milieu

14e Nationale Distributiedag
donderdag 14 juni 2001
13.30 tot 18.00 uur
Hart van Holland, Nijkerk

De Nationale Distributiedag (NDD) heeft dit jaar het thema 'Bundelen baat'. De razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van logistiek en informatietechnologie, de opkomst van virtuele business en de hoge eisen aan het milieu noodzaken bedrijven om steeds meer samen te werken. Bundeling kan een antwoord zijn op deze uitdagingen. Zowel voor het bedrijfsleven als voor de maatschappij biedt bundeling voordelen: efficiënte goederenstromen betekenen minder transportkilometers en dus minder belasting voor het milieu. Hiermee krijgt onze reputatie als Nederland Vestigingsland een extra impuls.

Tijdens de NDD komen verschillende succesvolle voorbeelden van bundeling aan de orde. Vertegenwoordigers van vooraanstaande bedrijven lichten toe welke weerstanden zij hebben moeten overwinnen, hoe besparingen en opbrengsten worden gedeeld en welke kansen de toekomst biedt. Minister Annemarie Jorritsma gaat in op het stimuleringsbeleid van Economische Zaken op dit terrein.

De NDD wordt georganiseerd door EVO, vLm en NDL. Voor verdere informatie en het laatste nieuws over het congres surft u naar www.evo.nl, www.vlmnet.nl of www.ndl.nl.

Hoofdsponsors: ING en SAP
Algemeen sponsors: ProLogis, Viewlocity en Yacht