Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Keuze voor uitvaartondernemer vooral door naamsbekendheid

Datum nieuwsfeit: 14-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Keuze voor uitvaartondernemer vooral bepaald door naamsbekendheid

Bij een onderzoekt van NIPO naar de wensen en behoeften op uitvaartgebied werd ook onderzocht waarop mensen hun keuze voor een bepaalde uitvaartmaatschappij of uitvaartverzekering baseren.

Van de Nederlanders die wel eens een begrafenis of crematie hebben moeten regelen, moest ruim een derde daarbij ook de uitvaartonderneming kiezen. Van deze mensen koos 6% voor Monuta, 3% voor Dela, 11% voor een lokale onderneming en meer dan de helft (55%) voor een andere maatschappij. Naamsbekendheid bleek de belangrijkste reden te zijn om voor een bepaalde maatschappij of onderneming te kiezen (31%). In bijna ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie