Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Ombudsman Verzekeringen hamert op goede communicatie

Datum nieuwsfeit: 14-06-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Verbond van verzekeraars

Ombudsman Verzekeringen hamert op goede communicatie

Veel klachten zijn terug te voeren op een gebrekkige communicatie tussen verzekeraars en consumenten, maar daar is niet alleen de verzekeraar debet aan. Ook van consumenten mag een kritische houding worden verwacht. Dat zei de Ombudsman Verzekeringen, mr. J.W. Wabeke, bij de presentatie van het jaarverslag 2000 van de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen (SKV).

Wabeke, die sinds 1 januari 2001 de taken van de vroegere Ombudsman Levensverzekering en Schadeverzekering heeft overgenomen, overhandigde het jaarverslag afgelopen maandag aan de heren Lugtigheid (vice-voorzitter van het Verbond), Goedhart (Consumentenbond), Breukhoven (NBVA) en Boer ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie