Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Collectieve landelijke bezorgerscampagne

Datum nieuwsfeit: 15-06-2001
Bron: Nederlands Uitgeversverbond
Zoek soortgelijke berichten
Nederlands Uitgeversverbond

Collectieve landelijke bezorgerscampagne

Op 1 juni jongstleden is een collectieve landelijke bezorgerscampagne van de NDP van start gegaan. Doel is het verbeteren van het imago van de dagbladbezorging om daardoor de werving en het behoud van dagbladbezorgers gemakkelijker te laten verlopen.
Deze multimediacampagne is primair op jongeren gericht 'Dagbladbezorgers houden tijd over voor nuttige dingen' en te zien of te horen via commerciële televisie, radio en dagbladen. Internet (www.worddagbladbezorger.nl) speelt in de campagne een belangrijke, direct wervende rol.
Om ook ouderen te interesseren voor de baan dagbladbezorger is een aparte dagbladcampagne ontwikkeld met het thema ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie