Crane distribueert ook producten uit het enterprise-class

Datum nieuwsfeit: 15-06-2001

Voor meer informatie:

Avaya Nederland B.V.
Bas Baars
(bbaars@avaya.com)

Lammers van Toorenburg PR
Francine Loos
(avaya@lvtpr.nl)

CRANE DISTRIBUEERT NU OOK PRODUCTEN UIT HET ENTERPRISE-CLASS IP

SOLUTIONS-PORTFOLIO VAN AVAYA

Loyale partner van Avaya al vier jaar lang exclusief distributeur van Definity-platform en Network Alchemy

TER PUBLICATIE: 15 juni 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft haar value-added distributeur Crane Telecommunications geaccrediteerd voor de verkoop van producten uit het Enterprise-Class IP Solutions-portfolio (ECLIPS). Het bedrijf heeft zich de laatste jaren onderscheiden als een professionele en betrouwbare partner van Avaya. In het verlengde daarvan fungeert Crane dan ook als een van de pijlers in de nieuwe partnerstrategie van Avaya.

"Wij zijn zeer blij dat Crane nu ook met het ECLIPS-portfolio de markt op kan", zegt Bart Jasperse, Sales & Marketing Director van Crane Telecommunication Group in Nederland. "Het is onze missie om de nummer-1 value-added provider van telecommunicatieapparatuur en -diensten te worden voor resellers. Daarnaast willen we het beste bedrijf zijn om zaken mee te doen én om voor te werken. Met de erkenning door Avaya zijn we op de goede weg."

"Crane is al vele jaren een loyale partner van Avaya. Al in 1997 werd het bedrijf door Lucent, waaruit Avaya is voortgekomen, met het predikaat 'Distributeur van het jaar' onderscheiden", zegt Ron van Ommeren, directeur BusinessPartner bij Avaya. "Het is Crane's kracht dat het onderdeel is van een grotere organisatie die in meerdere landen actief is en zich bovendien voortdurend professioneel ontwikkelt. Crane is niet voor niets exclusief distributeur van de platforms Definity en Network Alchemy."

Crane voert momenteel in hoog tempo haar nieuwe strategie in, die erop is gericht optimaal in te spelen op wensen en eisen uit de markt. "Het is onze doelstelling om waarde toe te voegen aan de producten die wij verkopen aan onze resellers. We verzorgen implementaties en onderhouden een helpdesk die 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar is. Daarnaast organiseren we trainingen voor salesafdelingen en eindgebruikers. Bovendien hebben we samen met Avaya leaseconstructies ontwikkeld voor eindgebruikers", aldus Jasperse.

Crane
Crane Telecommunication Group is een snelgroeiend Europees telecommunicatiebedrijf dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Het bedrijf is een value-added distributeur van telecommunicatieproducten en -services, die verkocht worden via een netwerk van resellers in Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk en Spanje. Crane onderscheidt zich in de markt met de levering van complete oplossingen en door klantenservice te bieden aan resellers, uiteenlopend van producten en apparatuur tot services en training. Meer informatie is te vinden op www.cranetel.co.uk.

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de ontwikkeling, verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 -, en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, Structured Connectivity Solutions en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, callcenters en gestructureerde bekabelingssystemen. Avaya is in de Verenigde Staten marktleider in systemen voor spraakcommunicatie. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.com.