Nieuw bedrijf W-ASP van start met krachtige partners

Datum nieuwsfeit: 15-06-2001

Nieuw bedrijf W-ASP van start met krachtige partners Launching partners Fujitsu-Siemens en Informix Software +++ Datacentrum bij Telecom Utrecht +++ Integrating partners Clockwork en Oktos

Utrecht, 15 juni 2001 - Vandaag is het nieuwe bedrijf W-ASP bij de pers geïntroduceerd. W-ASP treedt op als ASP van applicaties voor en hosting van Web-sales & marketingtoepassingen. W-ASP onderscheidt zich door de full-service aanpak. Het bedrijf levert de software, de infrastructuur, de services en het management die nodig zijn om zonder risico en non-stop klantcontacten te onderhouden.

Launching partners van W-ASP zijn Fujitsu-Siemens en Informix Software. Het managementteam bestaat uit Bert ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen