Nieuwe uitvaartvereniging Yarden 'rondom het levenseinde'

Datum nieuwsfeit: 16-06-2001
Yarden Vereniging rondom het levenseinde

Als op zaterdag 16 juni 2001 ingestemd wordt met de fusie tussen uitvaartorganisaties AVVL en NUVA, ontstaat niet alleen het bedrijf Yarden Uitvaartverzekering & -verzorging, maar ook een vereniging met bijna 900.000 leden: Yarden Vereniging rondom het levenseinde. Het initiatief voor deze nieuwe vereniging, die binnen de uitvaartbranche een voorbeeldfunctie wil gaan vervullen, zal met de overhandiging van een cheque van f 325.000 door fusiemanager Ton van de Wiel aan voorzitter Willem Brandenburg van start gaan. Bedrijf en vereniging leggen in een samenwerkingsovereenkomst hun beide verantwoordelijkheden vast.

Eén van de eerste aandachtspunten van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen