Sietse en friends in cafe de Swetser te Gorredijk.

Datum nieuwsfeit: 17-06-2001
Sietse en friends, Zondag 17 juni, vanaf 21:00 uur in cafe de Swetser te Gorredijk.

Sietse Huisman inwoner van Gorredijk heeft inmiddels een glansrijke cariere als topdrummer in binnen- en buitenland. Hij organiseert met bevriende top muziekanten af en toe in wat intiemere sferen optredens voor een wat kleiner publiek. Zelf spelend in de nederlandse top formatie Twarres, zeer bekend van vele tv en radio optredens met o.a. de hits wer bist do, en de nieuwe hit she couldn't laugh.

A.s. Zondag neemt sietse een aantal bandleden van twarres mee en ook een aantal bandleden van de band van Ruth Jaccot, wel bekend ook van tv en radio. De vocals worden deze keer verzorgt door een bevriende zangeres van Sietse Huisman. Entree is gratis en het geheel vindt plaats tussen 21:00 uur en 00:30 uur.

Mogelijk kunt U deze text gebruiken voor Uw uitagenda of mischien als persbericht . bij voorbaat dank. voor eventuele vragen kunt U ten alle tijden bellen naar Remco Peters 0513-463797 of 0611-317208.