COLT breidt dienstverlening beveiliging uit met Dimension

Datum nieuwsfeit: 18-06-2001

PERSBERICHT

COLT breidt dienstverlening voor beveiliging uit in partnership met Dimension Data Nieuwe firewall service voor grootzakelijke gebruikers en MKB

Barneveld/Amsterdam, 18 juni 2001 - Ter versteviging van haar internetbeveiligingsdiensten kondigen COLT Telecom Group plc (COLT) en Dimension Data (Dimension Data) een overeenkomst aan die erin voorziet dat COLT Dimension Data's volledig beheerde pro-actieve Firewall monitoring service gaat aanbieden, wat resulteert in een nieuwe COLT interSecure productenrange. De service zal worden aangeboden via Didata's Global Services Operating Architecture (GSOA), die real-time, online beveiligingsbeheer mogelijk maakt. De nieuwe dienst is bestemd voor de groot- en middenzakelijke markt.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen