Legacy-systemen vinden aansluiting op XML

Datum nieuwsfeit: 18-06-2001
Legacy-systemen vinden aansluiting op XML - iWay Software en XML Global annonceren nieuwe eBIX XML integratie server

Amstelveen, 18 juni 2001- iWay Software, een bedrijf van Information Builders en marktleider in middleware voor de versnelling van initiatieven voor e-business, en XML Global Technologies, een XML middlewarebedrijf, hebben op 21 mei tijdens de jaarlijkse gebruikersconferentie Summit 2001 in Orlando, Florida een samenwerkingsovereenkomst aangekondigd voor de ontwikkeling en marketing van een gezamenlijke volledig XML-gebaseerde oplossing op het gebied van e-businessintegratie binnen complexe bedrijfsomgevingen. De oplossing krijgt de merknaam eBIX (e-Business XML Integration Server).

"Dit product opent nieuwe werelden van e-business ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen