Think3 kiest ILANGUAGE Vvoor levering webvertalingen

Datum nieuwsfeit: 19-06-2001

charset="iso-8859-1"

think3 KIEST ILANGUAGE VOOR LEVERING DYNAMISCHE WEBVERTALINGEN VAN DE THINKCARETM KENNISBANK IN HET DUITS, FRANS EN ITALIAANS

--Door gebruik te maken van iLanguage DynamicTM kan think3 gelokaliseerde technische informatie leveren aan zijn Europese klanten--

Los Angeles, Californië, 19 juni 2001 - iLanguage, een toonaangevende leverancier van vertalingen en globaliseringsfaciliteiten, en think3, een bedrijf dat Mechanical Computer Aided software ontwerpt, hebben vandaag hun samenwerking aangekondigd. iLanguage zal dynamische webvertalingen van de technische kennisbank van think3 verzorgen in het Duits, Frans en Italiaans. Europese klanten van think3 zullen nu alles in hun eigen taal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen